Detta har skickats ut via mejl (2025-08-19) till alla boende på Bronsgatan från Tele 2 ang uppsägning av digitalt grundutbud. Jag kan tycka att det är dåligt att de inte skickar ut detta via post! Varje hushåll måste kontakta Tele 2 för att avsluta eller utöka kanalutbytet om man så vill utöver det grundutbud som finns gratis via väggen.
Mvh
Thomas
|
|
2025-08-19
Information om
avslutat gruppavtal
Hej,
Din förening/fastighetsägare har valt att avsluta gruppavtalet avseende tjänsten Digitalt Grundutbud med Tele2. Har du Digitalt Grundutbud kommer tjänsten att fortsätta fungera som vanligt efter 2025-10-31, men inte längre rabatteras genom föreningens/fastighetsägarens gruppavtal. Istället kommer du personligen att debiteras för tjänsten. Har du någon annan tjänst från Tele2 som varit rabatterad genom det nu avslutade gruppavtalet kommer gruppavtalsrabatten att upphöra.
Om du, till följd av att rabatten upphör, vill avsluta Digitalt Grundutbud till det datum då gruppavtalet avslutas, ber vi dig att kontakta oss på telefon 90 222 senast 2025-09-30 så att vi hinner avsluta tjänsten och stoppa fakturan. Observera att tillval med längre bindningstid, som inte omfattas av gruppavtalet, inte går att avsluta i förtid.
Vi vill göra dig uppmärksam på att detta brev avser det individuella tilläggsavtal på tv som föreningen nu har sagt upp. Även om du avslutar tjänsten Digitalt Grundutbud kommer du fortsättningsvis att ha ett abonnemangsfritt grundutbud av tv-kanaler, som du kan titta på utan digitalbox.
Hälsningar
Stefan Petersson
Chef Fastighetsaffären
Tele2
|
|
|